خبر ها

مصوبات ستاد کرونا در شهرستان بویین زهرا اجرایی شده است

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بوئین زهرا گفت: اجرای دقیق مصوبات از امروز با انجام رژه موتوری دستگاه‌های متولی در مبارزه با ویروس کرونا در بویین زهرا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ؛ مصطفی آقاعلی در این باره اظهارداشت: از صبح امروز شنبه با انجام  رژه لجستیکی با حضور همه امکانات و تجهیزات موتوری و خودرویی دستگاه‌های متولی برای اجرای محدودیت های کرونایی در وضعیت قرمز در سطح شهرستان بوئین زهرا به طور کامل عملیاتی شده است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: با توجه با قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز از امروز اول آذرماه محدودیت‌ها برای مشاغل، اصناف و تردد‌ خودروها در سطح شهرستان بوئین زهرا اعمال شده است.

آقاعلی خاطر نشان کرد: تیم‌هایی مشترک از شبکه بهداشت، صمت، اتاق اصناف، اتحادیه‌های مربوطه و نیروی انتظامی بر روند امور ضروری و اعمال محدودیت‌ها نظارت خواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف واحد متخلف به مدت ۱۵ روز پلمپ خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین ورود همه خودروها با پلاک های غیر بومی به شهرستان بوئین زهرا ممنوع شده و متخلفتن مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان جریمه خواهند شد.

 

 

شهرستان بوئین زهرا در وضعیت قرمز/ محدودیت ها از شنبه به صورت کامل اعمال می شود

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا