خبر ها

شهرستان بوئین زهرا در وضعیت قرمز/ محدودیت ها از شنبه به صورت کامل اعمال می شود

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: شهرستان بوئین زهرا در وضعیت قرمز قرار دارد و محدودیت ها از شنبه به صورت کامل اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ؛ مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا روز پنجشنبه در بیست و هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان اظهار کرد: تمامی واحدهای تجاری بازرگانی و خدماتی مشاغل گروه های ۲ و ۳ و ۴ به مدت ۲ هفته به طور کامل تعطیل هستند که با تغییر شرایط و تشخیص وزارت بهداشت این وضعیت  قابل تغییر است.

آقاعلی خاطر نشان کرد: به جز مشاغل سطح یک، بقیه مشاغل اجازه فعالیت نخواهند داشت و حدود ۲۲ ردیف مشاغل سطح یک داریم که نیازمندی های اولیه مردم را تامین خواهند کرد تا مشکلی در رفع روزمرگی های مردم ایجاد نشود.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان افزود: تیم‌هایی مشترک از شبکه بهداشت، صمت، اتاق اصناف، اتحادیه‌های مربوطه و نیروی انتظامی بر روند الزامات و اعمال محدودیت‌ها نظارت خواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف واحد متخلف به مدت ۱۵ روز پلمپ می شود.

 

 شهرستان بوئین زهرا در وضعیت قرمز/ محدودیت ها از شنبه به صورت کامل اعمال می شود

آقاعلی افزود: مشاغل و دستگاه های ضروری انتظامی، امنیتی، امدادی، خدماتی هلال احمر، فرمانداری علوم پزشکی و بیمه و… از محدودیت فعالیت کارکنان مستثنی هستند چرا که نفس کار آنها مقابله با کروناست ولی برای سایر کارکنان در شهرستان های بوئین زهرا با وضعیت قرمز یک سوم کارکنان، فعالیت دارند با این تفسیر وضعیت فعالیت کارکنان اعمال خواهد شد.

فرماندار بوئین زهرا با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان بیان کرد: ورود و خروج خودروهای شخصی به شهرهای قرمز ممنوع است و برای این خودروها روزانه جریمه  یک میلیون تومانی اعمال خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان افزود: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر ممنوع بوده و برای این خودروها نیز روزانه جریمه ای ۲۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

آقاعلی خاطر نشان کرد: تنها خودروهای امدادی و انتظامی و خودروهای شخصی دارای مجوز تردد می توانند در این ساعات تردد داشته باشند.

 

 

 

https://buinsalam.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%88%d8%a6%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d8%b2%d9%87%d8%b1%d8%a7/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا